Facebook
Tiwiter
مقبول خبریں   
ڈوائن جانسن ”ورلڈ سیلفی چیمپیئن“ بن گئے
دولت اسلامیہ نے شہر پیلمائرا کے میوزیم کو بند کر کے پہرے بٹھا دیے
ملائیشیا میں تارکینِ وطن کی اجتماعی قبروں کی دریافت
چین میں سیلاب سے ہلاکتوں کی تعداد 57 تک جا پہنچ
بھارت کا چہرہ بے نقاب ، پاکستان میں پراکسی وار کا اعتراف
امریکہ کی خبریں   
پہلی بار امریکی میڈیا بھی کوریج کیلئے موجود
لاہور (خصوصی رپورٹ)پاکستان زمبابوے ٹی ٹونٹی میچ میں پہلی بار امریکی میڈیا کے رپورٹرز بھی اس سیریز کی کوریج کیلئے لاہور پہنچے تھے۔ سی این این کی خاتون رپورٹر گزشتہ دو روز سے لاہور میں موجود ہیں جب ان سے اس سیریز کے حوالے سے پوچھا گیا تو ان کا کہنا تھا کہ انہیں خصوصی ہدایات اس سیریز کی کوریج کیلئے دی گئی ہیں۔
اوباما کا اپنی اہلیہ کو باکسنگ اور ویٹ لفٹنگ کا چیلنج‘ مشعل نے لاجواب کردیا
نیو یارک (آئی اےن پی) امریکی خاتون اول مشعل اوباما نے اپنے شوہر باراک اوباما کے چیلنچ کا عملی جواب دے کر انہیں لاجواب کر دیا۔ عالمی مےڈےا کے مطابق حال ہی میں امریکی صدر باراک اوباما نے مائیکرو بلاگنگ ویب سائٹ "ٹیوٹر" پر اپنی سرگرمیوں کا آغاز کیا تو ساتھ ہی ایک ویڈیو فوٹیج بھی پوسٹ کر دی جس میں اپنی اہلیہ کو چیلنج کیا کہ وہ مشہور باکسر محمدعلی کلے کی طرح باکسنگ اور ویٹ لفٹنگ کا مظاہرہ کرے، تتلی کی طرح اڑے اور شہد کی مکھی کی طرح ڈنگ مار کر دکھائے۔ اوباما اور ان کی اہلیہ کے درمیان ورزش کے لیے ایک دوسرے کو ہدایات دینے کا سلسلہ پچھلے سال اس وقت شروع ہوا جب صدر اوباما کی ایک ویڈیو فوٹیج منظرعام پر آئی۔ اس فوٹیج میں صدر اوباما اور ان کے نائب جون بائیڈن کو وائٹ ہاﺅس کے کوریڈور میں چہل قدمی کرتے اور ورزش کرتے دکھایا گیا۔ صدر اور نائب صدر کی اس فوٹیج سے بھی بہت پہلے میشل اوباما بچوں میں موٹاپے کی روک تھام اور صحت مند رہنے کے لیے موو می لیٹس کے عنوان سے ایک مہم شروع کرچکی تھیں۔ انہوں نے مہم کو کامیاب بنانے کے لیے اپنے شوہر کو بھی رضا کارانہ طور پر اس میں شامل ہونے کا مشورہ دیا تھا۔ حال ہی میں صدر اوباما کی جانب سے خاتون اول کی اس مہم کے پانچ سال پورے ہونے پر انہیں مبارکباد بھی پیش کی اور یہ بھی بتایا کہ وہ اس مہم کی خاطر پانچ اقسام کی ورزش کرچکے ہیں۔ ورزش میں وہ باکسنگ اور ویٹ لفٹنگ بھی کرتے رہے۔ انہوں نے اپنی اہلیہ کو اب آپ اس بارے میں کیا کریں گی کے الفاظ میں چیلنج کیا۔ اس کے چند ہی روز بعد ایک دوسری فوٹیج منظرعام پر آئی جس میں مشعل اوباما کا جواب تھا۔ یہ جواب الفاظ کے بجائے عملی تھا جس میں انہوں نے محمدعلی کلے ہی کی طرح باکسنگ، ویٹ لفٹنگ، رسی پھلانگنے، جاگنگ اور اچھل کود کا مظاہرہ کیا تھا۔ امریکی ذرائع ابلاغ نے بھی صدر باراک اوباما اور مشعل اوباما کے درمیان ورزش کے حوالے سے ہونے والے مقابلے کو کافی اہمیت دی ہے اور کہا ہے کہ یہ مقابلہ دراصل مشعل اوباما کی صحت اور "فٹنس" سے متعلق جاری مہم کو عوام الناس تک پہنچانے کا حصہ ہے۔
ایگزیکٹ سکینڈل ‘ امریکہ نے تشویش کا اظہار نہیں کیا :دفتر خارجہ
اسلام آباد (آن لائن) ترجمان دفتر خارجہ قاضی خلیل اللہ نے کہا ہے کہ ایگزیکٹ آئی ٹی کمپنی کے سکینڈل سے متعلق امریکہ سمیت کسی بھی ملک نے تشویش کا اظہار نہیں کیا ۔ ایگزیکٹ سکینڈل کا معاملہ وزارت داخلہ سے متعلق اس پر تبصرہکرنا مناسب نہیں ۔ وزارت داخلہ معاملے کی تحقیقات کر رہی ہے ۔ پاکستان سنڈے ٹائمز کی رپورٹ کو مسترد کرتا ہے پاکستان اور سعودی عرب کے درمیان ایٹمی توانائی کا کوئی معاہدہ نہیں ہوا ۔ پاکستان کا جوہری پروگرام اپنے دفاع کے لئے ہے پاکستان ایٹمی پروگرام کے خلاف ہونے والے پروپیگنڈے کو مسترد کرتا ہے ۔ ان خیالات کا اظہار انہوں نے جمعرات کے روز ہفتہ وار بریفنگ دیتے ہوئے کیا ۔ ترجمان دفتر خارجہ نے کہا ہے کہ پاکستان سعودی عرب کے شہر نجران میں یمن کے حوثی باغیوں کے حملے پر تشویش کا اظہار کرتا ہے سعودی عرب کے شہر نجران میں 15 ہزار پاکستانی موجود ہیں ۔ سعودی عرب نے یقین دلایا ہے کہ پاکستانی باشندوں کا خیال رکھا جائے ۔ انہوں نے کہاہے کہ پاکستان سعودی عرب میں مقیم پاکستانی شہریوں کے ریڈ ایبل پاسپورٹ مسئلہ حل کرنے اور مشین فراہم کرنے کے لئے کوشاں ہے ۔ ترجمان دفتر خارجہ نے کہا کہ کہ پاکستان بھارت سمیت تمام پڑوسی ممالک سے دوستانہ تعلقات چاہتا ہے بھارت سے ابھی مذاکرات کا عمل بحال نہیں ہوا جب بھی مذاکرات کا عمل شروع ہو گا کشمیر سمیت تمام پہلوﺅں پر بات چیت ہو گی ۔ انہوں نے کہا ہے کہ پاکستان خطے اور پوری دنیا میں امن کا خواہاں ہے خطے میں امن کے لئے تمام ممالک سے ہر قسم کے تعاون کے لئے تیار ہیں انہوں نے کہا کہ پاکستان اور افغانستان کے درمیان دوستانہ تعلقات ہیں اور دونوں ممالک میں امن کے لئے سیکیورٹی تعاون جاری ہے اور جاری رہے گا ۔ دونوں ممالک انٹیلی جنس شیئرنگ سمیت مختلف شعبوں میں تعاون کر رہے ہیں ۔ قاضی خلیل اللہ نے روسی صدر کے دورہ پاکستان سے متعلق شائع ہونے والی خبروں کی تردید کرتے ہوئے کہا ہے کہ روسی صدر کے دورہ پاکستان کا ابھی تک کوئی پروگرام نہیں بنا۔ پاکستان نے مقبوضہ کشمیر کے بزرگ حریت رہنما سید علی گیلانی کو اپنی علیل بیٹی سے ملنے سے روکنے کیلئے ان پر سفری قدغنیں عائد کرنے کو افسوس ناک قرار دیا ہے۔ دفتر خارجہ کے ترجمان قاضی خلیل اللہ کی جانب سے جاری بیان میں سید علی گیلانی کے ساتھ ہمدردی کا اظہارکیا گیا اور کہاگیا ہے کہ یہ افسوسناک ہے کہ ہندوستانی میڈیا کی جانب سے ایک انسانی مسئلہ کو اچھالاجارہا ہے۔دفتر خارجہ نے بیان میں کہاحکومت پاکستان اور پاکستانی عوام سید علی شاہ گیلانی کے ساتھ اظہار ہمدردی کرتے ہیں جو ان پر عائد سفری پابندی کی وجہ سے جدہ میں مقیم اپنی علیل بیٹی سے ملنے کیلئے سعودی عرب نہیں جاپارہے ہیں ۔دفتر خارجہ کا کہنا ہے کہ پاکستان کو ان کی بیٹی کی سخت علالت پر تشویش ہے اور ان کی فوری صحت یابی کیلئے دعا گوہے اور پاکستان نے پہلے ہی گیلانی اور ان کے اہل خانہ کو ہر ممکن مدد کی پیشکش کی ہے۔پاکستانی دفتر خارجہ نے گیلانی کو سفری اجازت نہ دینے پر ہدف تنقید بناتے ہوئے کہا ہے کہ گیلانی کو بیٹی سے ملنے نہ دینا انسانی حقوق کی پامالی ہے اور بھارت کو چاہئے کہ وہ گیلانی کو فوری طور سفری دستاویز فراہم کرے تاکہ وہ علیل بیٹی سے ملاقات کرسکے۔
امریکہ براہ راست چینی میزائل کے نشانے پر ....
واشنگٹن (خصوصی رپورٹ) امریکی دفاعی اداروں اور تھنک ٹینکس نے انتہائی تشویش کا اظہار کرتے ہوئے بتایا ہے کہ چین اپنے میزائلوں کو جدید ایم آئی آر وی ٹیکنالوجی سے لیس کر رہا ہے جس کے بعد یہ میزائل دنیا کے کسی بھی کونے کو نشانہ بنا سکیں گے اور ان میں ایسے متعدد وارہیڈ نصب کئے جا سکیں گے جو بیک وقت متعدد اہداف کو نشانہ بنائیں گے۔ امریکی میڈیا کے مطابق یہ خدشات ایک عرصے سے موجود تھے کہ چین اپنے دیوقامت آئی سی بی ایم میزائلوں میں ایسی ٹیکنالوجی نصب کر رہا ہے کہ ایک ہی میزائل میں نصب متعدد وارہیڈ کئی مختلف اہداف کو نشانہ بنا سکیں۔ چین کی دفاعی طاقت کے بارے میں امریکی حکومت اور دفاعی ادارے پینٹاگون کی رپورٹ میں بھی ان تجزیات کے حق میں بات کی گئی ہے۔ رپورٹ کے مطابق چین کے ڈونگ فینگ 5میزائل نئی ٹیکنالوجی سے لیس کئے جا رہے ہیں اور اس بات پر بھی تشویش کا اظہار کیا گیا ہے کہ یہ میزائل چین سے براہ راست امریکہ پہنچنے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔
باراک اوباما کا پہلا ٹوئٹ، 24 گھنٹے میں 16 لاکھ ’فولوورز‘ کا نیا ریکا ر ڈ قائم
واشنگٹن(آن لائن) امریکی صدربا راک اوباما نے @POTUS کے نام سے ٹوئٹر میں شمولیت اختیار کی۔۔ اور ابھی 24 گھنٹے بھی نہیں گزرے تھے کہ ’فولو‘ کرنے والوں کی تعداد 16 لاکھ ہو چکی تھی۔’گنیز بک آف ریکارڈز‘ میں 10 لاکھ فولوورز کا اب تک کا تیز ترین ریکارڈ ہالی ووڈ کے ایکٹر، رابرٹ ڈاو¿نی جونیئر کے نام تھا، جنھوں نے اپریل، 2014ئ میں 24 گھنٹے کے اندر اندر، یعنی 23 گھنٹے اور 22 منٹ میں، ایک ملین (10 لاکھ) کا عدد حاصل کیا تھا۔’پوٹس‘ (پریزیڈنٹ آف دی یونائٹیڈ اسٹیٹس) کا مخفف ہے؛ اور وائٹ ہاو¿س کا کہنا ہے کہ اپنے اکاو¿نٹ کے لیے ٹوئٹس صدر اوباما خود ہی تحریر کریں گے۔وائٹ ہاو¿س کے آئی فون سے صدر نے امریکی مائکروبلاگ پر جو پہلا مختصر پیغام بھیجا، ا±س میں صرف یہ کہا گیا کہ: ’ہیلو، ٹوئٹر! میں براک ہوں۔ واقعی! چھ سال ہوگئے ہیں، اب ا±نھوں نے آخر کار مجھے اپنا اکاو¿نٹ دے ہی دیا ہے۔سابق صدر بِل کلنٹن (@billclinton) جو ا±ن لوگوں میں شامل ہے جنھیں اوباما فولو کر رہے ہیں، اپنے ٹوئٹ میں کہا:’ٹوئٹر پر @POTUS پر آنے پر مبارکباد۔ ایک سوال: کیا یہ ’یوزرنیم‘ عہدے کے ساتھ باقی رہے گا؟#askingforafriend-جس سے مراد ا±ن کی بیگم، ہیلری کلنٹن ہیں، جو عہدہ صدارت کی امیدوار ہیں۔اوباما نے جواب دیا: ’اچھا سوال کیا۔ یہ ’ہینڈل‘ عہدے کے ساتھ والا ہے۔ کیا ایسا کوئی ہے جو @FLOTUSکے اکاو¿نٹ میں دلچسپی رکھتا ہو۔
ایگزیکٹ کے دھندے پر پاکستانی حکومت کی لاعلمی غیریقینی :نیویارک ٹائمز
نیویارک (نیٹ نیوز) امریکی اخبار نیویارک ٹائمز نے ایگزیکٹ کے دھندے کے بارے میں پاکستانی حکومت کی لاعلمی کو غیریقینی قرار دے دیا ، اخبار کے اداریے کے مطابق کراچی میں ایگزیکٹ نے جعلی ڈگریوں سے دنیا بھر میں کروڑوں ڈالر کمائے۔دنیا بھر میں جعلی ڈگریاں فروخت کرنے والی کمپنی ایگزیکٹ کے بارے میں نیویارک ٹائمز نے اپنے اداریے میں لکھا ہے کہ یہ یقین کرنا مشکل ہے کہ پاکستانی حکومت ایگزیکٹ سکینڈل سے بے خبر تھی۔ اخبار کے مطابق ایگزیکٹ کا یہ کاروبار کئی سال سے جاری تھا اور اس نے کروڑوں ڈالر کمائے ، کراچی میں قائم یہ کمپنی جعلی آن لائن سکولوں کا عالمی نیٹ ورک چلاتی رہی ہے۔ ایگزیکٹ کی تین سو ستر تعلیمی ویب سائٹس ہیں جن میں بیشتر کے نام امریکا کی مشہور یونیورسٹیوں اور سکولوں کے ناموں سے ملتے جلتے ہیں۔ اخبار کے مطابق ایک خاتون کو آن لائن ٹیسٹ میں بیس سوالوں کا جواب دینے پر ہائی سکول کا ڈپلومہ دے دیا گیا۔ ایف بی ا?ئی کے سابق اہلکاروں کے مطابق دنیا بھر میں غیر تصدیق شدہ،،تین ہزار تین سو یونیورسٹیاں ہیں جو پیسوں کے عوض ڈگریاں بیچنے میں مصروف ہیں ، ہر سال ہزاروں پی ایچ ڈی ڈگریاں فروخت کی جاتی ہیں ، اخبار نے کانگریس پر زور دیا کہ وہ اس معاملے پر تحقیقات کرے۔
ایگزیکٹ نے چیلنج کیا تو عدالت میں اپنی اسٹوری ثابت کروں گا
بی بی سی کو انٹرویو دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ایگزیکٹ اسکینڈل سے متعلق ان کے پاس اور بہت سے شواہد ہیں جن کا ذکر انہوں نے اپنی اسٹوری میں نہیں کیا، اگر یہ معاملہ عدالت میں گیا توانھیں یقین ہے کہ وہ اپنی اسٹوری کا کامیابی سے دفاع کریں گے۔ ایک سوال پر انہوں نے کہا کہ صحافت میں اپنے ذریعے کا دفاع کرنا خاص کر جب آپ کو اپنی جان و مال کا خطرہ ہو، کوئی نئی بات نہیں ہے، یہی صورتحال کراچی میں موجود ایگزیکٹ کے سابق ملازمین کے ساتھ ہے، ایگزیکٹ اپنے ملازمین سے ایک معاہدے پر دستخط کراتی ہے جس کے تحت وہ اپنے کام کی تفصیلات ظاہر نہیں کر سکتے۔ انہوں نے ایگزیکٹ کے کئی سابق ملازمین سے بات کی ہے، اس معاملے میں بہت سے لوگوں کی کہانی ملتی جلتی نظر آئی ہے۔ ایگزیکٹ کے خلاف امریکی ایف بی آئی کی کارروائی سے متعلق ایک سوال پر انہوں نے کہا کہ ایف بی آئی اس بارے میں کیا کرتی ہے، یہ انہیں نہیں پتہ، ماضی میں امریکا میں اس طرح کمپنیوں کے خلاف تفتیش اور کارروائی کی گئی ہے لیکن امریکا سے باہر ایف بی آئی نے اس طرح کی کوئی تفتیش نہیں کی۔ ڈیکلن والش نے کہا کہ پاکستان میں میڈیا انڈسٹری میں ہونے والی تبدیلیوں کے بارے میں کام کررہے تھے اور اسی سلسلے میں نئے آنیوالے چینل بول کے بارے میں بھی انہوں نے تحقیق کا آغاز کیا، اس کمپنی کے اصل کام کا پتا لگانے کی کوشش کی تو مجھے معلوم ہوا کہ ایگزیکٹ آئی ٹی کمپنی جعلی ڈگریوں کے کاروبار میں ملوث ہے۔
اوباما نے سوشل میڈیا پر نیا ریکارڈ بنا ڈالا
امریکی صدر بارک اوباما نے سوشل میڈیا پرپہلا پیغام دیتے ہی نیا گنیز ریکارڈ بنا دیا،پانچ گھنٹوں سے بھی کم وقت میں فالو کرنے والوں کی تعداد دس لاکھ ہو گئی۔اس سے پہلے یہ ریکارڈ اداکاررابرٹ ڈونی کے پاس تھا جنہوں نے یہ عدد تئیس گھنٹے اور بائیس منٹ میں حاصل کیا تھا۔ وائٹ ہاؤس کے آئی فون سے صدر نے امریکی مائکروبلاگ پر جو پہلا مختصر پیغام بھیجا، اُس میں صرف یہ کہا تھا کہ ’ہیلو، میں براک ہوں۔‘امریکی صدر بارک اوباما نے پوٹس کے نام سے اپنا اکاوئنٹ بنایا ہے،جو پریزیڈنٹ آف دی یونائٹیڈ اسٹیٹس کا مخفف ہے۔وائٹ ہاؤس کا کہنا ہے کہ اپنے اکاؤنٹ کے لیے سماجی پیغام صدر اوباما خود ہی تحریر کریں گے۔
داعش میں شمولیت کا ادارہ رکھنے کے شبے میں 10 نوجوان زیر حراست
غیرملکی خبرایجنسی کے مطابق کینیڈا کی پولیس نے تمام نوجوانوں کو مونٹریالز ٹروڈو نامی بین الاقوامی ہوائی اڈے پراس وقت گرفتار کیا جب وہ بیرون ملک جارہے تھے،پولیس نے انہیں حراست میں لے کران کے پاسپورٹ بھی ضبط کر لئے ہیں۔پولیس نے زیرحراست نوجوانوں کی شناخت ظاہر کرنے یا کسی بھی قسم کی معلومات دینے کہ ان کی گرفتاری کیسے ممکن ہوئی سے معذوری کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ ملک چھوڑ کرجانے کا فیصلہ ان کا اپنا تھا اس میں ان کے خاندان کا کوئی فرد شامل نہیں تھا۔حراست میں لئے گئے ابھی تک نوجوانوں پراب تک کوئی الزام نہیں ثابت ہوا تاہم تحقیقات کا سلسلہ جاری ہے۔واضح رہے کہ گذشتہ برس اکتوبر کینیڈا کے دارالحکومت اوٹاوا میں قومی جنگی یادگاراور پارلیمنٹ کی عمارات پرایک مسلح شخص نے حملہ کیا تھا جس میں ایک فوجی مارا گیا تھا جس کے بعد ملک کی پارلیمنٹ نے ملک کے سکیورٹی اداروں کو وسیع تر اختیارات دینے کے قانون کا منظور کیا ہے۔
آرمی چیف جنرل راحیل شریف سے امریکہ کے خصوصی نمائندے ڈینئل فیلڈ مین کی ملاقات
راولپنڈی (نیٹ نیوز) پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق آرمی چیف جنرل راحیل شریف اور افغانستان اور پاکستان کے لئے امریکا کے خصوصی نمائندے ڈینئل فیلڈ مین کے درمیان ہونے والی ملاقات میں باہمی دلچسپی کے امور اور خطے کی سکیورٹی کی صورتحال پر تبادلہ خیالات کیا گیا۔ ملاقات میں علاقائی سلامتی سے متعلق مختلف امور بھی زیر بحث آئے۔ امریکی نمائندہ خصوصی نے دہشتگردی کے خلاف جنگ میں پاکستان کی قربانیوں کو سراہا۔
12345678910...
آج کے کالم