Facebook
Tiwiter
مقبول خبریں   
اہم شخصیات اےان علی سے ملنے جیل پہنچ گئیں
حفیظ کاباﺅلنگ ٹیسٹ 9اپریل کو بھارت میں
نثار نواز سے پھر روٹھ گئے
ٹنڈولکر بھارتی کرکٹ ٹےم کے نئے ہیڈ کو چ
پریانکا اور فواد خان فلم ”مسٹر چالو “ میں بطور جوڑی جلوہ گر ہونگے
امریکہ کی خبریں   
امریکہ، نامعلوم شخص نے خفیہ ادارے کے درواز ے سے گاڑی ٹکرا دی
میری لینڈ (این این آئی) امریکی خفیہ ادارے نیشنل سکیورٹی ایجنسی کے ہیڈکوارٹر کے مرکزی دروازے سے نامعلوم شخص نے گاڑی ٹکرانے کی کوشش کی جس کے نتیجے میں اہلکاروں کی فائرنگ سے ایک راہ گیر ہلاک اور دوسرا زخمی ہوگیا۔ غیرملکی میڈیا کے مطابق امریکی ریاست میری لینڈ میں نامعلوم کار سوار نے خفیہ ادارے کے ہیڈکوارٹر این ایس اے کے مرکزی دروازے سے گاڑی ٹکرانے کی کوشش کی جسے دیکھتے ہی گیٹ پر تعینات اہلکاروں نے فائرنگ شروع کردی جس کے نتیجے میں راہ چلتے 2 افراد زخمی ہوگئے جنہیں قریبی ہسپتال منتقل کیا گیا جہاں زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے ایک شخص ہلاک ہوگیا۔ این ایس اے کے ترجمان نے بتایا کہ نامعلوم شخص نے مبینہ طور پر ہیڈکوارٹر کے قریب گاڑی ٹکرانے کی کوشش کی تاہم اہلکاروں کی فائرنگ سے 2 گاڑیوں کو نقصان پہنچا 2 افراد زخمی بھی ہوئے۔دوسری جانب پولیس حکام نے بتایا کہ نیشنل سیکیورٹی ایجنسی نے اپنے تحت معاملے کی تحقیقات شروع کردی ہے جب کہ خفیہ ادارے کے ہیڈکوارٹر میں 11 ہزار اہلکار اور 29 ہزار ملازمین موجود تھے۔
یمن کا مسئلہ :اوباماو شاہ سلیمان رابطہ
واشنگٹن (مانیٹرنگ ڈیسک) وائٹ ہاﺅس کی جانب سے جاری کئے گئے اعلامیہ کے مطابق امریکی صدر باراک اوباما اور سعودی فرمانروا شاہ سلیمان کے درمیان ہونے والے ٹیلیفونک رابطہ کے دوران امریکہ نے یمن کے مسئلہ پر سعودیہ اور اس کے اتحادیوں کی حمایت کا اعلان کر دیا۔ دونوں رہنماﺅں کے درمیان ہونے والی گفتگو کے دوران یمن کے مسئلہ کو سیاسی مذاکرات کے ذریعہ حل کرنے کی کوششوں پر بھی اتفاق کیا گیا۔
خبردار ڈھیلی پتلون والے ہوشیار ہوجائے
لاس اینجلس(خصوصی رپورٹ)اگرآپ کو کبھی عدالت جانے کا اتفاق ہوتو اپنی پتلون ضرور کس کر باندھ لیں کیونکہ ڈھیلی پتلون پر توہین عدالت کی سزا بھی ہوسکتی ہے۔امریکی ریاست البامہ میںایک19سالہ نوجوان کو بھی ڈھیلی پتلون نے جیل پہنچا دیا لامارسکس رمزے نامی یہ نوجوان ایک مقدمہ کے سلسلہ میں جج جان بش کی عدالت میں پیش ہوا بدقسمتی سے اس کی ڈھیلی پتلون کافی نیچے تک لٹک رہی تھی اور جج یہ صورتحال دیکھ کر مشتعل ہوگیا اس نے باقی مقدمہ کو ایک طرف رکھتے ہوئے پہلے اس نوجوان کی ڈھیلی پتلون پر فیصلہ دینے کا ارادہ کرلیا جج نے رمزے سے کہا کہ تم عدالت کو اپنے خفیہ حصے دکھانے آئے ہو۔ جج نے اس نوجوان کو تین روز کیلئے جیل بھیجتے ہوئے یہ بھی کہا کہ باہرآکر اپنے لئے کوئی مناسب پتلون خریدنایا کم ازکم ایک بیلٹ ہی خرید لینا تاکہ اپنی پتلون کو اس کی صحیح جگہ باندھ سکو۔
امریکی ایئرپورٹس پر مسافروں کے چہرے پڑھنے والے ماہرین تعینات
واشنگٹن (خصوصی رپورٹ) امریکہ کے کسی بھی ایئرپورٹ پر مسافروں کے چہرے کے تاثرات اب ان کے لئے مسائل پیدا کرسکتے ہیں اور اسی بنیاد پر نہ صرف ان سے سوالات کا ایک نہ ختم ہونے والا سلسلہ شروع کیا جا سکتا ہے بلکہ ان کی سکریننگ کے علاوہ انہیں پولیس کے حوالے بھی کیا جا سکتا ہے ۔ امریکہ میں ٹرانسپورٹ سکیورٹی ایڈمنسٹریشن نے ایئرپورٹس پر ایسے ماہرین بھرتی کیے ہیں جو مسافروں کے رویے پر نظر رکھنے کیلئے مسلسل مشکوک افراد کے چہرے پڑھنے رہتے ہیں۔ یہ افسر اتنے ماہر ہیں کہ مسافر سے صرف 30 سیکنڈ تک بات کرکے تقریباً 90 رویوں اور برتا کو پکڑنے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔ اگر پہلے افسر کو مزید شک ہو جائے تو وہ مسافر کو مزید کارروائی کیلئے دوسرے افسر کے حوالے کرسکتا ہے۔
ایم کیو ایم امریکہ کا نیویارک میں کراچی آپریشن کے خلاف مظاہرہ
نیویارک (سپیشل رپورٹر سے ) ایم کیو ایم امریکہ کے زیر اہتمام ایمنسٹی انٹرنیشنل کے زیر اہتمام نیویارک میں ہونیوالی سالانہ کانفرنس کے موقع پر بروکلین میں واقع میریٹ ہوٹل کے سامنے مظاہرہ کیا گیا۔ مظاہرے کی قیادت ایم کیو ایم امریکہ کے ذمہ داران ارشد حسین ، کامران حیدر، سید کمال انجم سمیت دیگر نے کی ۔ مظاہرے سے قبل ارشد حسین اور کامران حیدر نے ایمنسٹی انٹرنیشنل کے گورنمنٹ ریلیشن کے ڈائریکٹر مسٹر ایڈو ٹائی ایک وائی سے ملاقات کی اور انہیں ایم کیو ایم کی صورتحال کے بارے میں آگاہ کیا۔ ملاقات کے بعد کامران حیدر نے خبریں سے بات کرتے ہوئے کہا کہ ایمنسٹی انٹر نیشنل کے مذکورہ ڈائریکٹر نے ہمیں یقین دلایا کہ وہ ہمارا کیس ایمنسٹی انٹرنیشنل کے ساؤتھ ایشیاء کو ڈیل کرنے والے حکام کو بھیجیں گے دریں اثناء مظاہرے کے دوران ایم کیو ایم کے ارکان و ذمہ داران ہوٹل کے سامنے تمام وقت الطاف حسین اور پارٹی کے حق میں نعرہ بازی کرتے رہے ۔ ان کے ہاتھوں میں پلے کارڈز اور بینرز موجود تھے جن پر الطاف حسین کے حق اور رینجرز آپریشن کے خلاف نعرے درج تھے
ملیحہ لودھی کے پاکستانی پرس کی اقوام متحدہ میں دھوم
نیویارک (نیٹ نیوز) ہر ڈیزائینر کی یہ خواہش ہوتی ہے کہ اس کے بنائے ہوئے برانڈ کی تعریف معروف شخصیات کریں اور اگر یہ تعریف اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل نے کی ہوتو یہ تو آپ کیلئے ایک بڑے اعزاز کی بات ہونی ہی چاہیئے۔اقوام متحدہ کیلئے پاکستان کی حالیہ نامزد ہونے والی مستقل مندوب ملیحہ لودھی نے ایک تقریب کے دوران پاکستانی ڈیزائنر ماحین حسین کے بنے ہوئے ہینڈبیگ جس پر پاکستانی پرچم کے رنگ موجود تھے، کو اٹھایا ہوا تھا جو ڈیزائینر کیلئے ایک اعزاز کی بات ہے۔اس موقع پر پاکستانی سفیر نے اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل بان کی مون کو اپنی اسناد پیش کیں اور بان کی مون نے ان کے پرس پر اپنے خیالات کا اظہارکیا۔ملیحہ لودھی کی جانب سے اس اہم موقع پر پاکستانی ڈیزائینر کے بنے ہوئے پرس کے ساتھ شرکت کرنا یہ ثابت کرتا ہے کہ وہ پاکستانی فیشن کی حمایت کرتی ہیں اور اس بات کا ذکر انھوں نے اپنے ٹوئیٹر پیغام میں بھی کیا ہے۔ماحین حیسن نے اپنے برانڈ پر اقوام متحدہ کے جنرل سیکرٹری کی جانب سے توجہ دینے پر خوشی کا اظہار کیا ہے۔ملیحہ لودھی کا اپنے ٹوئیٹر پیغام میں کہنا تھا کہ ’بان کی مون نے انکھوں کو بہاتے ہوئے پرس پر اپنے خیالات کا اظہار کیا‘۔
دریا میں گرنے والی امریکی بچی معجزانہ طور پر زندہ بچ گئی
نیویارک (نیٹ نیوز) کہتے ہیں جسے اللہ رکھے اسے کون چکھے ایسا ہی ایک واقعہ امریکہ میں پش آیا جہاں کار حادثے کا شکار ہوکر دریا میں جاگری جس میں خاتون تو ہلاک ہوگئی لیکن شیر خوار بچی معجزانہ طور پر زندہ رہی جسے ریسکیو اہلکاروں نے 14گھنٹے بعد زندہ نکال لیا۔ امریکی میڈیا کے مطابق ریاست یوٹاہ کی شاہراہ پر 25 سالہ خاتون لائن گروئس بیک کی کار رات کے اوقات میں تیز رفتاری کے باعث بے قابو ہوکر دریا میں جا گری جس کے نتیجے میں خاتون ڈرائیور موقع پر ہی جاں بحق ہوگئی۔ پولیس کے مطابق خاتون سر پر چوٹ لگنے کے باعث جاں بحق ہوئی تاہم اس کے ساتھ بیٹھی 18 ماہ کی بچی کارکے اندر سیٹوں کے درمیان اٹک گئی اور اس دوران دریا کا یخ بستہ پانی اسے چھو چھو کر گزرتا رہا۔حادثے کے بعد کار 14 گھنٹے تک دریا میں رہی تاہم اس دوران ایک مچھیرے نے بچی کو پانی میں دیکھ کر اس کی اطلاع پولیس کو کی جس کے بعد پولیس اور ریسکیو اہلکاروں نے خاتون کی لاش اور بچی کو زندہ حالت میں نکال لیا گیا، ریسکیو اہلکاروں نے بچی کو بے ہوشی کی حالت میں اسپتال پہنچایا جہاں اسے فوری طبی امداد فراہم کی گئی۔
امریکہ میں مقیم پاکستانیوں کیلئے بڑی خوشخبری
نیویارک(خصوصی رپورٹ) امریکی شہر نیویارک کے سرکاری اسکولز میں مسلمانوں کے مذہبی تہواروں کے موقع پر چھٹیوں کا اعلان کردیا گیا۔ عیدالفطر اور عیدا لاضحی پر ایک ایک یوم کی تعطیل ہوگی۔ نیویارک کے میئر کے اس فیصلے کے بعد وہاں مقیم مسلمان بچوں اور والدین میں خوشی کی لہر دوڑ گئی ہے اور انہوں نے اس فیصلے کا خیر مقدم کیا ہے۔
امریکی صدر اوباما اور اسرائیلی وزیراعظم نیتن یاہو میں ٹھن گئی
واشنگٹن (خصوصی رپورٹ) 2009ءمیں امریکی صدر بارک اوباما اور اسرائیلی وزیراعظم نیتن یاہو نے جس وقت اقتدار سنبھالا تھا اس وقت ہی متعدد وجوہات کی بنا پر توقع کی جا رہی تھی کہ دونوں کے مابین تعلقات مشکل کا شکار ہو جائیں گے۔ اسرائیلی وزیراعظم امریکہ کی سرپرستی میں ایران کے ساتھ ”برے“ بین الاقوامی جوہری معاہدے کو روکنے اور اس حوالے سے تاریخی جدوجہد کرنے کیلئے واشنگٹن پہنچ گئے ہیں۔ اسرائیلی وزیراعظم کے اس 48 گھنٹے کے متنازعہ دورے کی وجہ سے نہ صرف اوباما کے ساتھ ان کے تعلقات مزید بگڑ گئے ہیں بلکہ حالیہ برسوں میں اسرائیل اور امریکہ کے مابین تعلقات سے نچلی ترین سطح پر پہنچ چکے ہیں۔ اسرائیلی وزیراعظم کا یہ دورہ سفارتی آداب کو پس پشت رکھتے ہوئے کیا جا رہا ہے اورآج اسرائیلی وزیراعظم کانگریس سے خطاب بھی کریں گے۔ یہ خطاب وہ ری پبلیکنز کی دعوت پر کر رہے ہیں اور اس سلسلے میں امریکی صدر سے کوئی مشاورت نہیں کی گئی جو کہ معمول کے پروٹوکول کی خلاف ورزی ہے۔ ریپبلکن اور ڈیموکریٹک انتظامیہ کے مشرق وسطیٰ کے معاملات سے متعلق مشیرآرون ملر کے مطابق اوباما اور نیتن یاہو پہلے ہی ایک دوسرے سے مختلف آراءرکھتے ہیں۔ اس کے علاوہ ایران کے جوہری پروگرام کے حوالے سے بھی اختلافات پائے جاتے ہیں۔ ری پبلکن قیادت والی کانگریس اسرائیلی انتخابات سے پہلے خود کو منوانے کی کوشش کر رہی ہے۔ ان تمام وجوہات کی بنیاد پر اسرائیل اور امریکی تعلقات 2009ءہی میں کشیدہ ہونا شروع ہو گئے تھے۔ اسرائیلی وزیراعظم نے مقبوضہ مغربی کنارے میں یہودی آباد کاروں کے لئے نئی بستیوں میں توسیع کا اعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ اس ماحول میں امن مذاکرات ناممکن ہے ۔ دوسری جانب اوباما ہر حال میں امن مذاکزات کے حوالے سے ایک معاہدے چاہتے تھے اور اس ایلچی کو اسرائیل بھیجا گیا جو نئی بستیوں کی تعمیر کے شدید ناقد تھے۔ اس وقت نیتن یاہو کی طرف سے سخت ترین مجوقف اپناتے ہوئے ایران کو اسرائیل کا دشمن قرار دیا گیا جبکہ اوباما ایران کے ساتھ مذاکرات کے حامی تھے اس کے بعد امریکی صدر نے قاہرہ میں ایک تقریر کی تھی جس میں صدر اوباما نے ایک آزاد فلسطینی ریاست کی بات کی اور یہ بھی کہا کہ ان کا ملک غیر قانونی بستیوں کو تسلیم نہیں کرے گا۔ اسی طرح اوباما نے 2012ءمیں نیتن یاہو سے اس وقت ملنے سے انکار کر دیا جب اسرائیلی وزیراعظم جنرل اسمبلی میں خطاب کیلئے پہنچے ہوئے تھے۔
اوباما کوامریکہ سے محبت ہے یا نہیں....؟
واشنگٹن‘ لندن (خصوصی رپورٹ) نیویارک کی سابق میئر روڈی جولیانی نے گزشتہ دنوں بیان دیا میں جانتا ہوں کہ یہ کافی تلخ بات ہے لیکن مجھے نہیں لگتا کہ اس صدر کو امریکہ سے محبت ہے۔ وہ آپ سے پیار نہیں کرتے۔ وہ مجھ سے محبت نہیں کرتے جس طرح آپ اور ہم بڑے ہوئے ہیں اس ملک سے محبت کرتے ہوئے‘ اس طرح سے ان کی پرورش ہی نہیں ہوئی ہے۔ اس بیان سے سوشل میڈیا پر تو جو واویلا مچنا تھا وہ تو مچا ہی‘ واشنگٹن پوسٹ نے تو اس بارے میں ایک سروے بھی کر ڈالا کہ اوباما کو امریکہ سے محبت ہے یا نہیں۔ 47فیصد کا کہنا تھا کہ محبت ہے‘ باقی 53فیصد لوگوں نے کہا محبت نہیں ہے یا پھر وہ قطعیت کے ساتھ کچھ نہیں کہہ سکتے۔
12345678910...
آج کے کالم