Facebook Tiwiter
مقبول خبریں   
ججز نظر بندی کیس پر فیصلہ محفوظ کر لیا گیا
جنوبی افریقا نے ویسٹ انڈیز کو 257 رنز سے شکست دے دی
کراچی میں صرف ایک ہی ڈاکو نے پورے بنک کا صفایا کر دیا
جان ابراہام ” فورس “ کے سیکوئل میں کاسٹ
کترینہ کیف، ریکھا کی دلکشی اور ملنساری پر فدا
امریکہ کی خبریں   
امریکی ریاستوں میں آگ لگنے کے واقعات مےں 6افراد ہلاک
واشنگٹن(خبرریں ویب ڈیسک) امریکی ریاست کینٹکی اورواشنگٹن میں 2مکانات میں آگ لگنے سے 6افراد ہلاک ہوگئے، مرنے والوں میں ماں اور2 بیٹیاں بھی شامل ہیں۔غےر ملکی میڈیارپورٹس کے مطابق امرےکی ریاست کینٹکی کی گرین اپ کاونٹی کے گھر میں اچانک آگ بھڑک اٹھی۔آگ سے گھر میں موجود 3 افراد جھلس کر ہلاک ہوگئے۔جبکہ گھر میں موجود سامان جل کر راکھ ہوگیا۔اس سے پہلے ریاست واشنگٹن کی ون لاک کاونٹی کے ایک گھر میں آگ بھڑک اٹھی جس نے دیکھتے ہی دیکھتے پورے گھر کواپنی لپیٹ میں لےلیا۔گھرمیں سوئی ہوئیں ماں اور2 بیٹاں جھلسنے کے باعث دم توڑ گئیں۔ کاونٹی پولیس کے مطابق باپ اور 2 بیٹے گھر سے نکلنے میں کامیاب ہوگئے۔
امریکہ نے پاکستان سے 2 ملزمان کی حوالگی کامطالبہ کردیا
واشنگٹن/کراچی(اے این این) امریکہ نے کراچی میں گرفتار دو ملزمان کی حوالگی کا مطالبہ کردیا ہے، دونوں ملزمان کو امریکہ فیڈرل بیورو آف انوسٹی گیشن اور انٹرپول کے تحت تلاش کیا جارہا تھا۔ ایف آئی اے کے سائبر کرائم ونگ کے آفسر کے مطابق ایف بی آئی کو سائبر کرائم میں ملوث 10 افراد کی تلاش تھی ، لسٹ میں نور الدین عزیز بھی شامل ہے۔ امریکہ نے نور الدین کی گرفتاری پر 50 ہزار ڈالر کا انعام بھی رکھا تھا جبکہ دوسرے گرفتار کا نام فرحان ارشد بتایا گیا ہے۔ امریکہ نے دونوں ملزمان کو اپنی تحویل میں لینے کی ڈیمانڈ پاکستان کے سامنے رکھ دی ۔
بین الاقوامی خلائی سٹیشن میں موجود دو امریکی خلا بازوں نے خلا میں چہل قدمی
فلوریڈا (اے پی پی) بین الاقوامی خلائی سٹیشن پر موجود دو امریکی خلا بازوں بیری ولمور اور ٹیری ورٹز نے خلا میں چہل قدمی مکمل کر لی۔ٹیری ورٹز کی کی خلا ءمیں 6گھنٹے41منٹ دورانئے پر محیط پہلی چہل قدمی تھی جبکہ ولمور نے دو بار سپیس وا ک کے زریعے مجموعی طور پر 13گھنٹے 15منٹ کی خلائی چہل قدمی مکمل کر لی۔ناسا کی جانب سے جاری ایک بیان میں کہاگیاہے کہ خلائی چہل قدمی مقامی وقت کے مطابق ہفتہ کی صبح 7:45منٹ پر شروع ہوئی۔بین الاقوامی خلائی سٹیشن کے خلا بازوں نے اس کے ساتھ ہی اب تک 185سپیس وا ک کے دوران سٹیشن کی مینٹیننس کیلئے مجموعی طور پر 1,159گھنٹے خلائی چہل قدمی کی ہے۔خلائی سٹیشن کے روبوٹک آرم پر مزید کیبلز نصب کرنے کی غرض سے خلا باز 25 فروری بروز بدھ دوبارہ خلا میں چہل قدمی کرینگے۔اس وقت بین الاقوامی خلائی سٹیشن میں 6خلا باز کام کر رہے ہیں ،ان میں دو امریکی ،ایک یورپین اور روس کے تین خلا باز شامل ہیں۔
آسکر ایوارڈز کا میلہ لوٹنے کیلئے 7 بہترین فلمیں میدان میں
نیویارک(شوبزڈیسک) دنیا کے سب سے بڑے فلمی اعزاز آسکر ایوارڈ کا میلہ 22 فروری کو سجے گا، بہترین فلم کیٹگری میں 7 فلمیں نامزد کردی گئیں۔حالیہ دنوں باکس آفس پر راج کرنیوالی امریکن اسنائپر آسکر کیلئے فیورٹ قرار دی جارہی ہے، ہلکے پھلکے موضوع پر بنی برڈ مین میں بھی بڑا ایوارڈ لینے کی پوری صلاحیت ہے۔بافتا ایوارڈز جیتنے کے بعد بوائے ہوڈ کو بھی ہلکا نہیں سمجھنا چاہئے، طنز و مزاح سے بھرپور گرینڈ بوڈاپسٹ ہوٹل سال کی بہترین فلم بننے کی پوری صلاحیت رکھتی ہے۔دوسری جنگ عظیم کی کشمکش پر فلمائی گئی دی امیٹیشن گیم آسکرایوارڈ کی دوسری فیورٹ قرار دی جارہی ہے، سلمیٰ ہائیک کا ایکشن سے بھرپور شاہکار سیلما بھی فہرست کا حصہ ہے جبکہ اسٹیفن ہاکنز کی سچی داستان تھیوری آف ایوری تھنگ تمام حریفوں پر بازی مارسکتی ہے۔باکس آفس پر بزنس کرنے والا کونسا شاہکار اس ایوارڈ کا حقدار ہے، اس فیصلہ ججز 22 فروری کو سنائیں گے۔
امریکہ میں مسلمانوں کیلئے مشکلا ت بڑھنے لگیں
نیویارک (خصوصی رپورٹ) امریکہ میں مسلمان طالبات کوہراساں کیا جانے لگاغیر ملکی میڈیا کے مطابق ایک واقعہ پولیس نے اپنی رپورٹ میں درج کیاہے جویونیورسٹی آف ٹیکساس آرلنگٹن میں پیش آیا۔ مسلمان طالبہ نے رپورٹ میں بتایاکہ کیمپس میں سفرکے دوران ایک گاڑی میں بیٹھے شخص نے اس کاپیچھا کیااور جب اس نے اپنی گاڑی پارکنگ میں پارک کی تواس شخص نے گاڑی اس کی گاڑی کے پیچھے پارک کی اوراس پراسلحہ لہراتے ہوئے دھمکی دی کہ یہ ملک چھوڑدو۔ اسی طرح ایک دوسرے واقعہ میں ایک نوجوان نے طالبہ کو کہاکہ تم اپنے ملک واپس جاو¿ یا نارتھ کیرولینا چلی جاو¿ کیونکہ وہ لوگ جانتے ہیں کہ تم لوگوں سے کس طرح کابرتاو¿ کرنا ہے۔
بچے کی تربیت کی کوشش نے والدین کو سلاخوں کے پیچھے پہنچا دیا
نیویارک(خصوصی رپورٹ) بچوں کی تربیت کی ہر والدین کو فکر ہوتی ہے لیکن ایک امریکی خاندان اپنے بچے کی تربیت کی کوشش میں حد سے گزر گیا اور اپنے بیوقوفی کی وجہ سے اب قانون کے شکنجے میں آچکا ہے۔ اس خاندان کے 6 سالہ بچے کہ اجنبیوں کے ساتھ مانوس ہونے کی بہت عادت تھی اور وہ کسی بھی آتے جاتے شخص کے ساتھ باتوں میں لگ جاتا۔ والدین بچے کی اس عادت سے پریشان تھے اور اسے سمجھانے کیلئے نہایت احمقانہ طریقہ اختیار کیا۔ بچے کی خالہ کرسٹینا نے اپنے دوست رابرٹ کو اس بات پر تیار کیا کہ وہ بچے کہ اپنے ساتھ مانوس کرنے کی کوشش کرے اور اگر بچہ مانوس ہونے کی خلطی کرے تو سز ا کے طور پر اسے اغوا کرلیا جائے اور خوب ڈرایا دھمکایا۔ رابرٹ نے بچے کو ٹرک میں بٹھایا اور اس کے گھر سے دور ایک جگہ لے جا کر قید کر دیا۔ اس دوران اس نے بچے کے پاﺅں باندھ دیئے اور اسے ایک اصلی پستول سے ڈراتا بھی رہا۔ اس واقعہ کی خبرکسی نے مقامی پولیس تک پہنچائی تو بچے کے والدین ‘ خالہ اور اور خالہ کے دوست کو فوری طور پر گرفتار کرلیا گیا ہے۔
اوباما نے کانگریس سے پاکستان کیلئے 1ارب ڈالر مانگ لیے
واشنگٹن (این این آئی) اوباما انتظامیہ نے پاکستان کی سویلین اور عسکری امداد کیلئے امریکی کانگریس سے ایک ارب ڈالرز مانگ لیے ۔بجٹ تجاویز میں پاکستان کو سٹریٹجک طورپر اہم ملک قرار دیتے ہوئے کہا گیا کہ مجوزہ امریکی معاونت سے پاکستان کوانتہا پسندی کے خلاف جنگ میں تقویت، ایٹمی تنصیبات کی حفاظت اور معاشی ترقی تیز کرنے میں ملے گی۔بجٹ تجاویز میں کہا گیا کہ امریکہ - پاکستان میں مسلسل رابطوں سے افغانستان میں استحکام اور اسلام آباد- نئی دہلی تعلقات بہتر بنانے میں مدد ملے گی۔بجٹ تجاویز رپورٹ کے مطابق پاکستان کیلئے فارن ملٹری فائنانسنگ (ایف ایم ایف) میں چھ گنا اضافہ ہوا۔بجٹ میں تجویز کے حوالے سے کہا گیا کہ پاکستان کیلئے ایف ایم ایف 15-2014 میں 42.2 ملین سے بڑھ کر 16-2015 میں 265 ملین ڈالرز تک پہنچ جائے گی۔ایف ایم ایف پروگرام مختلف ملکوں کوامریکی ہتھیار اور دفاعی آلات خریدنے کیلئے قرض اور امداد کی شکل میں سہولت فراہم کرتا ہے پروگرام کے ذریعے امریکہ کی دفاعی خدمات اور عسکری تربیت بھی حاصل کی جاتی ہے۔اوباما انتظامیہ نے معاشی معاون فنڈ کیلئے 334.9 ملین ڈالرز اور انسداد دہشت گردی اور عدم پھیلاو¿ کی کوششوں کیلئے 143.1 ملین ڈالرز امداد بھی تجویز کی ۔امریکہ کے محکمہ خارجہ نے بتایا کہ پاکستان واشنگٹن کی انسداد دہشت گردی ، افغانستان میں امن پیش رفت، ایٹمی عدم پھیلاو¿ کی کوششوں ، جنوبی اور وسطی ایشیا میں معاشی انضام کی سٹریٹجی کا مرکزی حصہ ہے۔
نیویارک: ٹرین جیپ تصادم 6 جاں بحق 12 زخمی
نیویارک (مانیٹرنگ ڈیسک) نیویارک سٹی کے قریب ٹاو¿ن وال میں میٹرو ٹرین اور جیپ کے درمیان ٹکر کے نتیجہ میں 6 افراد جاں بحق جبکہ 12 زخمی ہوگئے۔ حادثہ اس وقت پیش آیا جب ایک جیپ نے ریلوے ٹریک کراس کرنے کی کوشش کی، حادثہ کے بعد ٹرین اور جیپ میں فوراً آگ لگ گئی جو ہلاکتوں میں اضافہ کا باعث بنی۔
پاکستان کو دہشتگردی کیخلاف قربانیوں کا انعام امریکہ نے دیدیا
واشنگٹن(اے این این) امریکہ نے نئے مالی سال کے بجٹ میں پاکستان کی امداد میں10فیصد کمی کر دی،پاکستان کے لئے 80کروڑ 40لاکھ ڈالر کی مالی امداد مختص،رقم پارلیمنٹ کی حتمی منظوری کے بعد سول اور سکیورٹی کی مد میں دی جائے گی،نئے بجٹ میں افغانستان کے لئے 1ارب50کروڑ ڈالر اور داعش سے نمٹنے کے لئے 3ارب 50کروڑ ڈالر رکھے گئے۔مالی سال 2016کے لئے مجوزہ امریکی بجٹ میں دوست ممالک کو دی جانے والی امداد سے متعلق میڈیا کو بریفنگ دیتے ہوئے امریکہ کے معاون وزیر برائے انتظامی امور اور یو ایس ایڈ کے منتظم راجیو شاہ نے بتایا کہ نئے امریکی بجٹ میں پاکستان کے لئے80کروڑ 40لاکھ ڈالر کی مالی امداد تجویز کی گئی ہے۔پاکستان کو 53 کروڑ اور 40 لاکھ ڈالر سویلین مد میں، جب کہ 27 کروڑ سلامتی کی مد میں تجویز کیے گئے ہیں۔ اس سے قبل نئے مالی سال کی بجٹ تجاویز کا تفصیلی خاکہ، صدر براک اوباما نے پیش کیا۔راجیو شاہ نے بتایا کہ مجوزہ نئے بجٹ میں افغانستان کے لیے اعانتی فنڈ کی مالیت 1.5 ارب ڈالر ہے؛ جس میں سے 12 لاکھ ڈالر سکیورٹی، جب کہ باقی ماندہ رقم سویلین امداد کی مد میں ہوگی۔علاوہ ازیں، افغانستان کے ہی حوالے سے، ایک ارب ڈالر امریکی آپریشنز کے لیے مختص کیے جانے کی درخواست کی گئی ہے۔ امریکی محکمہ خارجہ میں منعقدہ اس مشترکہ بریفنگ میں ان کے پوچھا گیا تھا کہ پاکستان اور افغانستان کے لیے، سال 2016 کے نئے بجٹ میں اعانتی فنڈ کے ضمن میں کیا رقوم تجویز کی گئی ہیں۔ایک ضمنی سوال پر امریکی محکمہ خارجہ کی ترجمان جین ساکی نے بتایا کہ مالی مشکلات کے باعث، گذشتہ سال کے مقابلے میں، اس برس پاکستان کے لیے 10 فی صد کم رقوم تجویز کی گئی ہیں، جو درخواست کم استعدادی ضروریات کو مدنظر رکھ کر کی گئی ہے۔بجٹ تجاویز کو ریپبلیکن نمائندگان کی اکثریت والے کانگریس سے منظوری درکار ہوگی۔ ترجمان نے کہا کہ داعش، اور مختلف ملکوں میں پرتشدد انتہا پسندی اور دہشت گردی سے نمٹنے کے لیے کثیر رقوم رکھی گئی ہیں۔ ترجمان نے بتایا کہ اس کے بعد، سکیورٹی کے اعتبار سے،امریکہ ایشیا بحرالکاہل کے علاقے کو کافی اہمیت دیتا ہے، جس کی کلیدی ضروریات کو پورا کیا جائے گا۔ داعش سے نبردآزما ہونے کے لیے کارروائیاں جاری ہیں، جس سلسلے میں، نئے بجٹ میں تقریبا 3.5 ارب ڈالر کی رقوم تجویز کی گئی ہیں۔اس میں شام میں نقل مکانی کا بحران اور پناہ گزینوں کی لبنان اور اردن بھاگ نکلنے کے معاملوں کو بھی مد نظر رکھا گیا ہے، جس سنگین صورت حال سے نمٹنے کے لیے کثیر رقوم درکار ہوں گی۔ انھوں نے کہا کہ نئے مالی سال میں مصر کی معاشی امداد کا فنڈ 15 کروڑ ڈالر تجویز کیا گیا ہے؛ جب کہ 2015 کے مالی اعداد و شمار کی حتمی منظوری باقی ہے، جب کہ سال 2014 میں اس مد میں 20 کروڑ ڈالر رکھے گئے تھے۔
واہ امریکہ واہ ....استاد شاگرد کو قتل کر سکے گا
لندن (خصوصی رپورٹ) پاکستان کے شمالی مغربی صوبے کے صدر مقام پشاور میں گذشتہ دسمبر کو آرمی پبلک سکول میں بچوں کے قتل عام کے بعد صوبے بھر کے اساتذہ کو مسلح ہو کر اسکول آنے کا حق سیفٹی ایکٹ کے تحت دیا گیا تو اس پر عوامی سطح پر ایک نئی بحث چل نکلی تھی اور اس کے مثبت اور منفی پہلوﺅں پر تند و تیز تبصرے شروع ہو گئے تھے، لیکن ایسا صرف پاکستان میں نہیں بلکہ انسانی حقوق کے بزعم خود چیمپین ملک امریکا میں بھی ہونے جا رہا ہے جہاں معلمین کو بچوں کو پڑھانے کے لیے مسلح ہو کر درسگاہ آنے کا حق دینے کے لیے قانون سازی کی جا رہی ہے۔ اگرچہ فی الوقت ایسا امریکی ریاست ٹیکساس میں ہونے جا رہا ہے کیونکہ کچھ ہی عرصہ پیشتر نیو جرسی کے علاقے میں ایک طالب علم نے موبائل فون ضبط کرنے پر اپنے معمر روحانی باپ کو ہم جماعتوں کے سامنے دبوچا اور اسے زمین پر پٹخ کر اپنا موبائل واپس لے لیا۔ عرب ٹی وی کے مطابق اسکول ٹیچر کی مبینہ توہین اور اس سے بدسلوکی کے بعد ڈان فلین نامی ایک مقامی شہری نے یہ 'آئیڈیا' پیش کیا ہے۔ فلین سیاست دان ہونے کے ساتھ تاجر بھی ہیں لیکن وہ ٹیکساس کی ریاستی کونسل کے رکن ہیں۔ انہوں نے اسکولوں کے اساتذہ کو تحفظ فراہم کرنے کے لیے ریاستی اسمبلی میں ایک مسودہ قانون پیش کیا ہے۔ اگر یہ قانون منظور ہو گیا تو اس کے مطابق اسکول میں ہنگامہ آرائی کرنے، اسلحہ لہرانے، آگ لگانے، اساتذہ اور طلبا کی جانوں کو خطرے میں ڈالنے والے کسی بھی طالب علم کو سختی سے روکنے کا حق دیا جائے گا۔ ایسی کسی ہنگامی حالت میں استاد کے حملے میں طالب علم جان سے بھی مارا جاتا ہے تو اس کا خون استاد کے ذمہ نہیں ہو گا۔ خیال رہے کہ اکہتر سالہ ڈان فلین کا تعلق ریاست ٹکساس کے ایک چھوٹے سے قصبے وین سے جہاں اس کا اپنا فارم ہاﺅس ہے جس میں اس گائے اور بھنیس پال رکھی ہیں۔ ریاستی اسمبلی میں اس کی جانب سے جمع کرائے گئے مسودہ قانون میں ضدی طلبا کے ہاتھوں اساتذہ کے ساتھ مبینہ بدسلوکی کے مختلف واقعات کو بہ طور شواہد پیش کیا ہے اور لکھا ہے کہ "سیفٹی ایکٹ" کے تحت اساتذہ کو کلاس روم میں مسلح حالت میں جانے کی اجازت دی جائے۔ گو کہ اس مسودہ قانون میں اس امر کی وضاحت نہیں کی گئی کہ استاد کس نوعیت کا اسلحہ لے کر کمرہ جماعت میں داخل ہو سکتا ہے۔ تاہم استاد کو یہ حق دیا جا سکتا ہے کہ وہ کسی بھی طالب علم کی کسی خطرناک حرکت پر اسے چاقو سے مارنے، تیز دھار آلے یا دھات سے اس پر حملہ کرنے اس نوعیت کی کسی بھی دوسری چیز سے اسے طاقت کے زور پر منع کرنے کا مجاز ہو گا۔ خیال رہے کہ ریاست ٹیکساس کی اسمبلی میں یہ مسودہ قانون ایسے وقت میں پیش کیا گیا ہے جب گذشتہ جمعرات کو ریاست نیو جرسی کے پیٹرسن شہر کے'جون کینیڈی انسٹیٹیوٹ' کے ایک سر پھرے طالب علم نے اپنے 62 سالہ اساتد کو محض اس لیے دبوچ کر زمین پر پٹخ دیا تھا کہ اس نے لیکچر کے دوران اسے موبائل فون استعمال کرنے سے منع کرتے ہوئے اس کا موبائل ضبط کر لیا تھا۔ ڈان فلین کا کہنا ہے کہ اگر جون کنیڈی" انسٹیٹیوٹ کا استاد بھی مسلح ہوتا تو طالب علم کبھی اس پر ہاتھ نہ اٹھاتا۔
12345678910...
آج کے کالم